Webáruház support

A havi support főbb főbb előnyei

 

  • Tervezhető költségek, hiszen minden hónapban előre lefoglaljuk az igényelt kapacitást, így biztosan jut időnk az Ön projektjére
  • A támogatás magában foglalja, hogy a fejlesztési igények megvalósítását, a beérkezési időtől számított 24-48 órán belül megkezdjük. Support megállapodás hiányában valószínűleg lesz várakozási idő, mire be tudunk ütemezni egy váratlan ad-hoc igényt!
  • A pontos költségek ismeretében Ön folyamatosan mérni tudja a webáruháza fejlesztésének köszönhető eredményeket, és pénzügyileg is látja, milyen fejlesztésnek mekkora volt a megtérülése
  • Valamennyi fejlesztés hatékony csapatmunka keretében valósul meg, ahol a projektmenedzser kizárólag az Ön érdekeit tartja szem előtt, és a projekt alatt közvetlenül kommunikál, folyamatosan egyeztet a fejlesztőcsapattal, és szigorúan betartatja a határidőket

Mire használják ügyfeleinket a havi support csomagokat?

  • Alkalmi módosításokra, változtatásokra, melyek határidősek
  • Grafikai- és Front-end módosításokra a webáruházon
  • Új modulok vásárlására és telepítésére
  • Az üzemeltetés során keletkezett, váratlan, nem megfelelő működés javítására
  • Használatból eredő hibák helyreállítására, javítására
  • Hosszú távú fejlesztésre, ami fix havi fejlesztői óraszám ráfordítása mellett valósul meg
  • Biztonsági frissítések telepítésére
  • Magento verzió-frissítésre
  • Tanácsadásra az admin felület használatával kapcsolatban

A támogatás körébe tartoznak tehát olyan feladatok, amelyek működés-kritikusak és vannak, melyek idő-kritikusak. Az előbbi olyan feladatokat takar, mint a Magento biztonsági frissítések telepítése, melyek elmulasztása a webáruház biztonságát és szélsőséges esetben akár a működését is veszélyeztetheti. Az utóbbi pedig olyan feladatokat takar, amelyeknél az időzítésnek van kritikus jelentősége, ha egy kampány elindítását meg kell előzze egy fejlesztés élesítése, akkor annak van jelentősége, hogy az adott megrendelői igény határidőre elkészüljön.

A támogatás egy másik körébe tartoznak az olyan tanácsadói feladatok, melyek a Magento, egy vásárolt modul vagy egy megrendelői igényre fejlesztett modul használatával kapcsolatosak. Ilyen esetben kollégánk telefonon vagy akár képernyőmegosztással segítséget nyújt.

Egy további köre a támogatásnak azon megrendelői igények kiszolgálására született, amelyek a tervezhetőséget szolgálják. Ugyanis minden hónapban fenntartunk, biztosítunk olyan kapacitást, amit folyamatos továbbfejlesztésre fordíthat a megrendelő. Ennek előnye, hogy fix büdzsé mellett történik a fejlesztés és rendszeresen élesítünk. Ezáltal tervezhetőek a költségek és mindig van felhasználható fejlesztői kapacitás. Ennek az optimális felhasználási módja az, ha van egy előre összeállított igénylista, amelynek a megvalósításán fontossági sorrendben haladunk, hónapról-hónapra. Ha esetleg menet közben van egy ad-hoc sürgős igény, akkor az természetesen a lista tetejére tud ugrani.

Support csomagok         Havi óraszámok

 

SX

5 óra/hó

 

Érdekel

S

10 óra/hó

 

Érdekel

M

15 óra/hó

 

Érdekel

L

25 óra/hó

 

Érdekel

XL

50 óra/hó

 

Érdekel

XXL

Egyedi igény szerint

 

Érdekel

Kérj ajánlatot!

Várjuk megkeresésed telefonon, vagy az alábbi űrlap kitöltésével. Ajánlatkérőnkön küldött üzenetedre 1 napon belül válaszolunk.