A támogatás körébe tartoznak tehát olyan feladatok, amelyek működés-kritikusak és vannak, melyek idő-kritikusak. Az előbbi olyan feladatokat takar, mint a Magento biztonsági frissítések telepítése, melyek elmulasztása a webáruház biztonságát és szélsőséges esetben akár a működését is veszélyeztetheti. Az utóbbi pedig olyan feladatokat takar, amelyeknél az időzítésnek van kritikus jelentősége, ha egy kampány elindítását meg kell előzze egy fejlesztés élesítése, akkor annak van jelentősége, hogy az adott megrendelői igény határidőre elkészüljön.
A támogatás egy másik körébe tartoznak az olyan tanácsadói feladatok, melyek a Magento, egy vásárolt modul vagy egy megrendelői igényre fejlesztett modul használatával kapcsolatosak. Ilyen esetben kollégánk telefonon vagy akár képernyőmegosztással segítséget nyújt.
Egy további köre a támogatásnak azon megrendelői igények kiszolgálására született, amelyek a tervezhetőséget szolgálják. Ugyanis minden hónapban fenntartunk, biztosítunk olyan kapacitást, amit folyamatos továbbfejlesztésre fordíthat a megrendelő. Ennek előnye, hogy fix büdzsé mellett történik a fejlesztés és rendszeresen élesítünk. Ezáltal tervezhetőek a költségek és mindig van felhasználható fejlesztői kapacitás. Ennek az optimális felhasználási módja az, ha van egy előre összeállított igénylista, amelynek a megvalósításán fontossági sorrendben haladunk, hónapról-hónapra. Ha esetleg menet közben van egy ad-hoc sürgős igény, akkor az természetesen a lista tetejére tud ugrani.
Support csomagok Havi óraszámok
SX | 5 óra/hó | ||
S | 10 óra/hó | ||
M | 15 óra/hó | ||
L | 25 óra/hó | ||
XL | 50 óra/hó | ||
XXL | Egyedi igény szerint |
Várjuk megkeresésed telefonon, vagy az alábbi űrlap kitöltésével. Ajánlatkérőnkön küldött üzenetedre 1 napon belül válaszolunk.